האם את דיירקשנית
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את אוהבת את כל הבנים?
לא
ברור
2
את יודעת איך קוראים לכל הבנים?
כן ברור
כן אבל אני לא אוהבת כמה מהם
3
את כל יום שומעת שירים של וואן דיירקשן?
ברור איזה שאלה
לא רק מתי שיוצא לי
4
אם עושים משהו רע לבנים את עצובה?
כן הם חלק ממני
לא אני עצובה רק למי שאני הכי אוהבת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי