העם את אוהב בית-ספר?(לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אחרי החופש הגדול כמה אתם שמחים לבוא לבית הספר?
אוף!!!!!!!!!!איזה באסה !!!!!!!!!!!
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני לא שמחה ככה ככה מפני יש אני יפגוש את החברים שלי אבל גם היו לי שעורי בית שזה באסה!!!!!!!!!!!!
2
איזה מחברת תעדי לעשות?
שום מחברת שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 מחברות ו0 עמודים
חשבון עם 800 עמודים!
לא סובלת מחברות אבל עם כפר אה כאילו אני פה רק בגלל חברים אז 2 עמודיםטוב זה קצת וגם מחברת חשבון אנחנו לומדים כפל זה ממש קל..
3
איזה שיעור תעדיפי?
שום שיעור????.
ספורט,אומנות,חשבון,אנגלי,עברית,נגינה
ספורט עם כל החברים!
4
את מזמינה חברה עלייך הבייתה ויש לך 20 עמודים באנגלית מה תעשי?
אני אוהבת את חברתי אז אני יעשה איתה שיעורי בית.
עדדחה את השיעורים עוד ועוד ועוד
אני היפגש עם החברה שלי אולי ביום אחר כי אני יותר אוהבת שיעורי בית מהחברה שלי זה כזה ברור!
5
למה את בבית-הספר?
כי ההורים שלי מכריכים אותי):
כי אני פה בגלל הגלידה שיש במיזנון כאילו גלידת וניל (:
כי אני מטורפת על שיעורי בית!!!!!!!!
6
איך היה השאלון עד עכשו?
הכי טוב שבעולם!
מצוין!
גרוע!
7
למה ניכנסת לשאלון הזה?
כי אני לא סובלת בית-ספר!
כי אני רוצה לדעת כמה אני אוהבת את בית הספר ואני כאילו מאוד!
כי אני פה בגלל הפסקות,חברים,והכי חשוב גלידת וניל (:
8
אז השאלון לא ניגמר חמודה!!!!!!
אוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סבבה עד עכשיו כיפי בשאלון הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
השאלון הזה נימאס אלייך?
שאלון גרוע!!!!!!!!!!
ברור שלא!הוא מעולה!!!!!!!!!!!
די טוב אבל הוא מתכיל קצת להימאס!
10
טוב זאת השאלה האחרונה שאלה מספר 10 מה את חושבת שיצע לך?
אני לא סובלת בית ספר.
אני די אוהבת
שאני מטורפת על בית-ספר.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי