העם את אוהב בית-ספר?(לבנות בלבד)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אחרי החופש הגדול כמה אתם שמחים לבוא לבית הספר?
אוף!!!!!!!!!!איזה באסה !!!!!!!!!!!
אני לא שמחה ככה ככה מפני יש אני יפגוש את החברים שלי אבל גם היו לי שעורי בית שזה באסה!!!!!!!!!!!!
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2
איזה מחברת תעדי לעשות?
לא סובלת מחברות אבל עם כפר אה כאילו אני פה רק בגלל חברים אז 2 עמודיםטוב זה קצת וגם מחברת חשבון אנחנו לומדים כפל זה ממש קל..
חשבון עם 800 עמודים!
שום מחברת שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 מחברות ו0 עמודים
3
איזה שיעור תעדיפי?
ספורט עם כל החברים!
ספורט,אומנות,חשבון,אנגלי,עברית,נגינה
שום שיעור????.
4
את מזמינה חברה עלייך הבייתה ויש לך 20 עמודים באנגלית מה תעשי?
אני היפגש עם החברה שלי אולי ביום אחר כי אני יותר אוהבת שיעורי בית מהחברה שלי זה כזה ברור!
עדדחה את השיעורים עוד ועוד ועוד
אני אוהבת את חברתי אז אני יעשה איתה שיעורי בית.
5
למה את בבית-הספר?
כי אני פה בגלל הגלידה שיש במיזנון כאילו גלידת וניל (:
כי ההורים שלי מכריכים אותי):
כי אני מטורפת על שיעורי בית!!!!!!!!
6
איך היה השאלון עד עכשו?
גרוע!
הכי טוב שבעולם!
מצוין!
7
למה ניכנסת לשאלון הזה?
כי אני פה בגלל הפסקות,חברים,והכי חשוב גלידת וניל (:
כי אני רוצה לדעת כמה אני אוהבת את בית הספר ואני כאילו מאוד!
כי אני לא סובלת בית-ספר!
8
אז השאלון לא ניגמר חמודה!!!!!!
אוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סבבה עד עכשיו כיפי בשאלון הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9
השאלון הזה נימאס אלייך?
שאלון גרוע!!!!!!!!!!
ברור שלא!הוא מעולה!!!!!!!!!!!
די טוב אבל הוא מתכיל קצת להימאס!
10
טוב זאת השאלה האחרונה שאלה מספר 10 מה את חושבת שיצע לך?
שאני מטורפת על בית-ספר.
אני די אוהבת
אני לא סובלת בית ספר.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי