מה אתם חושבים על השאלונים בכללי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מפריע לך המילים הסוטות שיש פה?
אני חולה על מילים סוטות!!
יותר משאני יכול להגיד
2
למה נכנסת לכאן?
משעמם לי!!
כי אני חווולה על שאלונים!!
3
אתה מקבל תשובה פוגעת בארחת השאלונים, מה אתה עושה?
אני נפגע ומכריח את עצמי להתנתק מהאתר
כל הקטע זה דברים פוגעיים! ובכלל, מי מתייחס לזה???
4
למה נרשמת לאתר?
רק בשביל השאלונים!!
לא יודע. אבל אחרי השאלון הזה אני הולך למחוק את הפרופיל שלי!! האתר הזה מטומטם!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי