איזה אוכל אתה ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה מעדיף ?
מלוח וחמוץ
מלוח
מתוק ומלוח
מלוח וטעים -,-
חריף
מתוק
2
מה אתם לא יכולים לחיוב בלעדיו ??
ממתקים ♥
הכול . אני רעעעעעבב .
גביינננננננננננה !!!
ירקות - זה בריא (-:
חררררריייייייףףףףףף
קטשופ O_O
3
איך אתה מתאר את עצמך ?
חמוד
רגוע
כיפי
עצלן
מיוחד
עצבני
4
מה אתם מעדיפים לעשות מבין הבאים ?
לצייר או לרקוד ..
לבלות עם חברים קרובים
להיות לבד ולעשות מה שאני רוצה לבד
ללשחק במחשב .
לישון ולא לעשות כלום -_-
ללכת לבריכה ולעשות כיף
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי