איזה אוכל אתה ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה מעדיף ?
חריף
מלוח וטעים -,-
מתוק
מתוק ומלוח
מלוח וחמוץ
מלוח
2
מה אתם לא יכולים לחיוב בלעדיו ??
חררררריייייייףףףףףף
קטשופ O_O
הכול . אני רעעעעעבב .
ממתקים ♥
גביינננננננננננה !!!
ירקות - זה בריא (-:
3
איך אתה מתאר את עצמך ?
עצלן
עצבני
כיפי
מיוחד
חמוד
רגוע
4
מה אתם מעדיפים לעשות מבין הבאים ?
לצייר או לרקוד ..
ללכת לבריכה ולעשות כיף
לישון ולא לעשות כלום -_-
להיות לבד ולעשות מה שאני רוצה לבד
ללשחק במחשב .
לבלות עם חברים קרובים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי