האם אתם דלוקים על מישהו/משהיא?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
ראיתם אותו/אותה - מה קרה לכם?
פרפרים בבטן
כלום
חלק ממה שרשום
הכול
חיוך מובש
חום גוף עולה ויורד
2
דיברתם איתו/איתה
דיברתי איתה/איתו בסבבה
דברתי איתו/איתה.. מוזר לי, לא הרגשתי אני.
דיברתי איתו/איתה.. אבל עם סומק בלחיים
רגיל
דיברתי איתה/איתו אבל לא יכולתי להפסיק לחייך
דיברתי, חלמתי, התרגשתי, אולי גימגמתי, הלב לא הפסיק לפעום..
3
הוא/היא פנו אליכם ושאלו אותכם משהו - איך הגבתם?
הגבתי? מתי? לא יכולתי להפסיק לבהות בה/בו
הרגשתי כאילו רק אני והיא/הוא שם
הגבתי לו, בחיוך ויכל להיות שלא הורדתי אותו
הגבתי לו רגיל, כמו שאני מדבר/ת עם אח/ות שלי
הגבתי.. היה לי חם, אולי הזעתי.
רגיל
4
ראיתם אותו/אותה באירוע של אחד החברים..
נו ו..
וואו, אני לא רוצה להישמע קיטשי/ת אבל זה היה מדהים.
הורדתי את הראש ממבוכה ושתיתי כוס מים
סבבה אמרתי לה/לו שלום כמו לכולם וחהלכתי לשבת עם חברים
מכירים את זה כמו בסרטים שנשארים עם פה פתוח?
לא יכולתי להוריד את העיניים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי