מה אתה הכי אוהב לעשות בקיץ ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב קיץ ?
חורף בהרבה יותר טוב ! לדעתי
בקיץ נורא חם ואני כל הזמן שומע שמלא אנשים מתים ממכת חום
כןן אבל אני הכי אוהב את הבריכה !
אני אוהב ים אבל הכי אני אוהב מדוזות זה דבר כזה מיוחד !
2
מה אתה עושה בזמנך הפנוי בקיץ
הוך חבריכה מה יש לי כבר לעשות ??! -,-
נשאר בבית ומדליק מזגן על טמפ' 12
שם חולצה ארוכה ומעל החולצה ג'קט ועל הג'קט עוד ג'קט ועל הג'קט מעיל ועל המעיל ועל המעיל עוד מעל ומדליק מזגן קר, שיהיה לי כמו בחורף
הולך לים לפגוש את אהוביי המדוזות♥
3
אוהבים ללכת לבריכה/לים ?
טס לסין כי שם חורף ואני ממש ממש ממש אוהב חורף !
טס לאנטרטיקה עד שהקיץ יגמר
לים כדי לפגוש את עמיתיי המדוזות
לבריכה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי