איזה חברה את?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם החברה הכי טובה שלך הביכה אותך מול כולם מה תעשי?
ברור שאני אסלח לה כי החברה הכי טובה שלי
נראאה לה שאני בכלל אדבר איתה אחרי זה
אכעס אליה מאוד אבל בסוף ישלים איתה כי אנחנו בכל זאת חברות מאוד טובות
2
אם החברה שלך יצאה עם מישהו שאת מאוהבת בו (למרות העובדה שהיא יודעת שאת אוהבת אותו) ?
אקנה טיפה ולא יגיד כלום
אכעס אליה מאוד ולא אסלח לה בחיים
ברור שאסלח לה ואפרגן לה
3
אם חברה שלך מאוד מאוד רעבה ויש לך רק משהו מאוד קטן לאכול שאת ממש אוהבת ואת גם רעה מאוד. מה תעשי?
אוכל בעצמי כי אני מאוד רעבה
אביא לה חתיחה קטנה ונאכל שנינו
אוותר לה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי