איזה חברה את?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם החברה הכי טובה שלך הביכה אותך מול כולם מה תעשי?
נראאה לה שאני בכלל אדבר איתה אחרי זה
ברור שאני אסלח לה כי החברה הכי טובה שלי
אכעס אליה מאוד אבל בסוף ישלים איתה כי אנחנו בכל זאת חברות מאוד טובות
2
אם החברה שלך יצאה עם מישהו שאת מאוהבת בו (למרות העובדה שהיא יודעת שאת אוהבת אותו) ?
אקנה טיפה ולא יגיד כלום
אכעס אליה מאוד ולא אסלח לה בחיים
ברור שאסלח לה ואפרגן לה
3
אם חברה שלך מאוד מאוד רעבה ויש לך רק משהו מאוד קטן לאכול שאת ממש אוהבת ואת גם רעה מאוד. מה תעשי?
אביא לה חתיחה קטנה ונאכל שנינו
אוותר לה
אוכל בעצמי כי אני מאוד רעבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי