האים אתה אוהב לאכול?.....
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה רואה סטייק לא מבושל במקפיא מה אתה עושה???
מבשלן לבד ואוכל...
רוצה את זה אבל מיתאפק
טורף את זה לא משנה לי מה...
מבקש מאמא או אבא שיבשלו לי את זה...
מוצא לי משהו אחר
לא אוכל כלום
2
אתה במסיבה מה אתה אוכל שם???
קצת מכל דבר
הכל !!!!!!!!!
לא אוכל כלום!!!
ממתקים חטיפים...ועוד...
שניצל וציפס
כמה מאכלים וכמה חטיפים...
3
אם אתה אצל חבר מה אתה עושה?
משחק וידיאו
הולך איתו לסופר מרקט
ליקנות חטיפים קאילו דההההה.
משחק בגינה כדורגל כדורסל ועוד.........
משחק במישחקי אוכל
אוכל
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי