היים אתם אוהבים- שוקולד או ירקות
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם אוכלים בארוכת 10 בבצפר
במבה / ביסלי...
מה שאימא שמה לי -_-
כריך עים ירקות
אני לא אוכל בבצפר
2
הגתם הבייתה ואתם רעבים מה אתם תעשו
לא כדי לאכול ביין הארוחות
נוכל משהו מתוק
קורנפלקס
בבצפר יש מנה חמה P:
3
כשה חברים באים לבקר מה אתם מציאים להם
אוגיות אים פרות
פרות
שוקולד סוכריות חתיפים...
אף אחד לא בא אלי אני בא אל כולם חחחחח
4
אתם יודעים מיהם אבות המזון
חלבונים שומנים פחממות מינרלים וכו..
חלבונים ושומנים
למזון יש אבא
ממתקים שומנים שככתי משהו?
5
איזה קינוח אתם אוכלים אחרי ארוחה
רק קינוח אחד? :'(
חתיף 99% פרי 1%
בננה משהו כזה
גלידה או אוגה
6
יש לך חורים בשיניים
חור אחד / שתיים
לא למה שהיה לנו
לא רוצה שתדאו
יש לי חור רק ב _ _ _
7
אתם אוכלים ירקות
איכסססססס
רק אים זה ירק כמו..... לא משנה
לא זה לא טעים
ברור את כול הירקות שיש
8
פרות אוהבים
ברור
פעם בה שנה
ארטיק אבטיח נחשב?
רק פרות מסויימים תותים
9
מה אתם שותים
מיץ מה חנות
מיץ טיבעי
מים או מים
קולה וגזוז
10
למה אתם עונים על השעלון
כי זה מעניין
אמממממ...
לא יודעה משעמם לי
ככה
11
מה לדעתכם יצה
אתה אוהב שוקולד
אתה אוכל בריא
ככה ככה
ביינוני
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי