היים אתם אוהבים- שוקולד או ירקות
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם אוכלים בארוכת 10 בבצפר
אני לא אוכל בבצפר
במבה / ביסלי...
מה שאימא שמה לי -_-
כריך עים ירקות
2
הגתם הבייתה ואתם רעבים מה אתם תעשו
קורנפלקס
בבצפר יש מנה חמה P:
נוכל משהו מתוק
לא כדי לאכול ביין הארוחות
3
כשה חברים באים לבקר מה אתם מציאים להם
אף אחד לא בא אלי אני בא אל כולם חחחחח
פרות
שוקולד סוכריות חתיפים...
אוגיות אים פרות
4
אתם יודעים מיהם אבות המזון
חלבונים שומנים פחממות מינרלים וכו..
חלבונים ושומנים
ממתקים שומנים שככתי משהו?
למזון יש אבא
5
איזה קינוח אתם אוכלים אחרי ארוחה
גלידה או אוגה
חתיף 99% פרי 1%
רק קינוח אחד? :'(
בננה משהו כזה
6
יש לך חורים בשיניים
יש לי חור רק ב _ _ _
חור אחד / שתיים
לא למה שהיה לנו
לא רוצה שתדאו
7
אתם אוכלים ירקות
רק אים זה ירק כמו..... לא משנה
איכסססססס
לא זה לא טעים
ברור את כול הירקות שיש
8
פרות אוהבים
ארטיק אבטיח נחשב?
רק פרות מסויימים תותים
פעם בה שנה
ברור
9
מה אתם שותים
מיץ טיבעי
מיץ מה חנות
מים או מים
קולה וגזוז
10
למה אתם עונים על השעלון
אמממממ...
ככה
כי זה מעניין
לא יודעה משעמם לי
11
מה לדעתכם יצה
ככה ככה
ביינוני
אתה אוכל בריא
אתה אוהב שוקולד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי