האם אתם משקיעים בלימודים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה הציון הכי נמוך שלכם?
0
90
50
2
האם פעם לא עשיתם שיעורים?
מה זה שיעורים???? אף פעם אנלא עושה שיעורים
לפעמים אני עושה לפעמים לא
לאאאא אני תמיד עושה שיעורים אפילו אם השעה 12 בלילה אני בכל זאת עשוה :)
3
כשאתם מסיימים בצפר אתם....
קצת שיערוים,קצת מחשב,קצת חברים,טלוויזיה
שיעורייםםםם :)
נפגשים עם חברים ועושים הכלל חוץ משיערי בית
4
אכפת לכם להיות מקובלים??
כן
כןן אכפת לייי ברור זה הכייי חשובבבב
לא,קודם כל לימודים :)
5
כמה חברים יש לכם בכיתה ?
30
אמ....כולםםםם כי אני לא משקיע בלימודים אז אם הייתי משקיע היו לי קצתת כי הייתי כל הזמן לומד ולא היה לי זמן לחבריים...העיקר שיש לי חבריייםם :)
5-10 לא אכפת לי ממש...העיכר שאני משקיע בלימודים :)
6
הכיתה הולכת לסרט,האם תבוא?
כןןןן
לא..יש לי שיעוים לסיים
כן בארוווררר למי אכפת מהשיעורים !!!!
7
האם חשוב לך להתפרנס??
כן
ברורררר הכיי
לאאא מממש לאאאא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי