מה המצב?-השניים שלכם?!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך מצב השניים שלכם?
פה ושם סתמה וקצת עששת
ממש בריאות!
אנחנו באמצע טיפול לתותבות!!!
2
היה לכם פעם סתימה?
לא
כן
כל פעם שאנחנו באים לרופא הוא אומר שצריך חמש סתימות!
3
יש לכם גשר?
היה לנו פעם
לא
גשר ופלט בו זמנית נחשב?
4
אתם נוהגים לאכול הרבה ממתקים?
אחד ביום (חצי או קטן) אבל זה קורה בפמעיים נדירות
3טופים ביום
עכשיו גמרנו לכרסם עוגה ובמבה ובייגלה וטופי ו...
5
שתילחו לרופא שיניים מה אתם חושבים שהוא יגיד?
צריך לעקור שן אחת
סתימה ומהר!
השייניים טובות באתם לחינם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי