האם אני מצייר/ת יפה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה חומרים צריך צייר מתחיל?
עפרונות B למיניהם ולהתקדם לאט לאט לפחם גרפיט וכו'
חודים
העפרונות הירוקים האלה
לא יודע/ת
2
מה זה פרופורציות?
שהכל אותו הדבר
שהיחסים סבירים ונכונים בציור
ממ.. ניראלי שצריך שיראה טוב
מה זה באמת?
3
איפה שמים הצללות?
מה זה הצללות?
אהה אני מצייר/ת בלי הצללות
ממ מתחת לאף וזה..
באיזורים שהאור לא מגיע אליהם
4
יש לך עיפרון פחם?
פחם זה רק במדורה לא?
כן
לללאאאאא
לא
5
מה זה עיפרון פחם?
לא יודע/ת
עיפרון עשוי פחם, איתו צריך לצייר עם דפים מיוחדים
ממ עץ שרוף שעטפו בפלסטיק.
עיפרון עשוי פחם
6
מה זה גרפיט?
עיפרון
ספריי כזה שאיתו מרסיסים על הקירות
עיפרון רך מאוד שגורם להצללות מאוד חזקות
עיפרון רך
7
כמה ציורים אתם מציירים ביום?
3-5 גג
6-8
7
1,000,000!!!!
8
הייתה לך נקודת פתיחה טובה או שזה כישרון מלידה?
הייתי בחוג
לא שאני משוויץ/ה אבל כישרון מלידה >_<
נקודת פתיחה טובה
אני הכי מוכשר בעולם!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי