האם אתם דיירקשנים ? דיירקשנטורים ? כלום ? בואו ונבדוק !
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי המציא תשם ללהקה ?
מאיפהלי
האריייייי^^^^ [פוסיייקאט נהנה]
ניראלי שליאם והוא המציא את השם "טו דיירקשן"
2
מה הצבע האהוב על לואהה ?
צהוווב דא
לואה ?? מיזה ? יש לואי , לא לואה
אדום כאילוווווו
3
מי האירי שבלהקה ?
יש אירי בטו דיירקשן O.o ?
ניראהלי זאין כי ישלו דת אחרת או משו כזהה
נייללל , לא שאלה בכלל מה
4
האם אתם חושבים שכל חברי הלהקה עילגים ? (דיירקשניות תחשבו טובטוב)
מה
ברווור חבורת עילגים אויש יפים שלייי בעלים שלי עילגים שלייייי
לא מה פתאום
5
696969696969696969 ... מי רומז ?
חחחחחחח ברור שליאםם
האזההההה שלייי ^^ ~גבותגבות~
מי רומז מה ???????? אוף איתכם !!!
6
באיזה תאריך הוקמה הלהקה ?
12.5.2008 זה ברור
תשובה מלאאה : הלהקה טו דיירקשן הוקמה בתאריך 8.3.2005
רק דיירקשנס ידעוו - 6.9.6969 ... סתם נו ב-23.7.2010
7
מי חצי יהודי שבחבורת בנים העילגת שלנווו ?
הארוולדדדד
עילגת אחותךךך
יש מישהו יהודיייי ?? אמגאמגאמגגגג
8
מה השם המלא של הארי ?
הופה הארי ויליאם סטיילס!! טוטוטווו
הארי סייטלס לא ?
הארולד אדוארד סטיילסס
9
שאלה אחרוווווווונה ^^ ! מה קורה ?
הכווול גזרגזררר קווין נהנהההה מה איתךךך גזרזר שליייי ?
סבבה מה איתך ??
אחלה.. איך זה קשור לואן דיירקשן ?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי