איזה טיפוס אתם במערכת יחסים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הכרתם מישהו בשכבה מה תעשו?
תביאו לי מראה דחוף!!
אני צריכה לעשות הכל? שהצד השני יעשה
נסתכל אחד על השני ונדע שזה אהבה ממבט ראשון
אני ילך לבקש תפייסבוק שלו מה העניין
2
ריב ראשון..
אשלח הודעה שאני מצטערת, מישהו חייב להיות הבוגר
עד שהוא יתקשר אליי 100 פעם ויביא לי מתנת פיוס, לא נדבר!
אין שום ריב באהבה <3
זה נגמר:( לא נכוןן!!
3
מי משלם בדייט הראשון?
חצי חצי
ברור שהצד השני
אני שילמתי רגע מה זה אומר?
מה זה משנה מי משלם?
4
מי מבקש להיפגש ראשון?
הוא! נראה לכם שאני מה אני פדחנית?
אני ביקשתי, רגע מה זה אומר?
'מבקש', תגדירו את זה כשיר אהבה לפגישה הבאה
מה זה משנה, הינה אני ישלח
5
בלי בן הזוג שלכם אתם...
כלום
חצי בן אדם
קצת עם פחות מתנות
קצת יותר עצובה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי