איזה טיפוס אתם במערכת יחסים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הכרתם מישהו בשכבה מה תעשו?
תביאו לי מראה דחוף!!
אני ילך לבקש תפייסבוק שלו מה העניין
אני צריכה לעשות הכל? שהצד השני יעשה
נסתכל אחד על השני ונדע שזה אהבה ממבט ראשון
2
ריב ראשון..
עד שהוא יתקשר אליי 100 פעם ויביא לי מתנת פיוס, לא נדבר!
אין שום ריב באהבה <3
אשלח הודעה שאני מצטערת, מישהו חייב להיות הבוגר
זה נגמר:( לא נכוןן!!
3
מי משלם בדייט הראשון?
ברור שהצד השני
חצי חצי
מה זה משנה מי משלם?
אני שילמתי רגע מה זה אומר?
4
מי מבקש להיפגש ראשון?
מה זה משנה, הינה אני ישלח
אני ביקשתי, רגע מה זה אומר?
הוא! נראה לכם שאני מה אני פדחנית?
'מבקש', תגדירו את זה כשיר אהבה לפגישה הבאה
5
בלי בן הזוג שלכם אתם...
קצת עם פחות מתנות
כלום
חצי בן אדם
קצת יותר עצובה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי