האם אתה מכור ? [מייפל סטורי]
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה שעות את משחק ביום במייפל?
יש ימים שאני לא משחק.
כל היום וכל הלילה.
משהו כמו שעה עד 5 שעות.
2
האם אתה בעבודה שלישית?
אני ממש רחוק מזה!
ממזמן!
אולי בקרוב.
3
מה הייתה עושה אם מייפל לא היה עולה לך והיה לך באג?
עוזב את מייפל.
מחכה עד שיגמר!
מחכה כמה ימים ואם לא אז מוריד מייפל אחר בלי השחקן הטוב שלי.
4
אם היו נותנים לך שחקן ברמה 60,הייתה רוצה אותו?
לא!אני יכול לעלות רמות לבד ואני לא נצלן!.
בטח!
אולי אבל רק להשאלה.
5
מה הייתה עושה אם פרצו לך?
מנסה למצוא את מה שהחליפו(סיסמא,פין,ושם משתמש)ואם לא מתיעש.
פותח שחקן חדש.
מדווח!,זה סוף העולם!
6
האם אתה לוקח כל דבר שאתה רואה?
כן,זה שווה!
לא.
לפעמים אם בא לי.
7
כמה הייתה מוכן לשלם על חרב של טייגר?
די הרבה אבל בלי הגזמה...
כל מה שיש לי!
לא!יש חרב לרמה שלי.
8
יש ימים שאתה לא משחק במייפל?
אני משחק כל הזמן(אפשר גם אם כמה דקות הפסקה).
משהו כמו רצף של 5-10 ימים.
יום או יומיים.
9
האם הייתה מבקש כסף אם לא היה לך?
לא!יש לי מספיק כסף ואני גם לא משחק הרבה מייפל אז למה אני צריך את הכסף הזה?
בטח!
כן אבל לא הרבה כדי שישאר גם לאחרים...
10
האם אתה יודע מזה נוב?
א...רגע אני חושב...אה נזכרתי!
מה זה נוב?
ברור!זאת השאלה הכי קלה ששאלו אותי.
11
איזה משחק הייתה מעדיף על מייפל?
כל משחק שיש אבל עדיין הייתי ממשיך לשחק מייפל!.
בטח...מייפל ממש משעמם..
אני לא מעדיף אף משחק על מייפל סטורי!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי