עד כמה אתם אוהבים את סלינה גומז?!!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עד כמה אתם אוהבים את סלינוש?
לא הכי אבל טובה
תעזבי אותנו סלינה
היא מהממת!
היא לא משהו
מעלפת הכי בעולם מתיייםם עליההה
2
מה אתם אומרים על השירים של סלינה?
לא הכי יפים
השירים הכי מעלפים ששמעתי אי פעםם
שירים מטומטמים!
שירים שאפשר להיסתדדר איתם
בסדר....
3
עד כמה הייתם רוצים לפגוש את סלינה?...
חתימה ותמונה
עם חייבים אז מקסימום חתימה
הלוואי אמן שהייתי פוגש/ת אותה היא מלכההה
נצטלם איתה
בורחים הכי מהרר שאפשר
4
אם הייתם פוגשים אותה מה הייתם עושים?
עזבו אותנו ממנה לא עושים כלום פשוט מתעלמים
אומרים לה "הי סלינה אני מכיר/ה אותך"
מבקשים חתימה ותמונה
חתימה תהיה טובה
א.ברור שבקשים חתימה ותמונה ב.מתעלפים מהיתרגשותתת!!!
5
מה אתם אומרים על המשחק שלה?
המשחק לא הכי טוב אבל מסתתרים
משחקת גרוע שתרד מממני
נראה איזה פרק או שתיים..
כאילו ברור שהיא משחקת הכי טוב בעולםםםם!!!
היא משחקת יפה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי