האם את/ה חבר/ה טוב/ה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם עוזרים לחברים שלכם בכל דבר
כןןןןןן למה לא
בטח שלא הם יכולים להסתדר בעצמם
כן לפעמים
2
אם חבר/ה מבקש ממכם משהו אתם תעשו אותו
לא, נראה לכם
תלוי מה
בטח שכן
3
האם רציתם לתת מתנה לחבר לא ביום ההולדת
כן הרבה פעמים
לא, למה לי לתת לו
לפעמים יצאה, פו ושם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי