את חושבת שאת טובה? (רק לבנות)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את חושבת שאת חכמה?
כן
ממש לא
ברור
לא
2
את חושבת שאת יפה?
נראה לך?!
ממש לא
בטח
ברור
3
את חושבת שאת חמודה?
את סתם מבאסת אותי-את יודעת שאני לא חמודה
ממש
כמו שאומרים באנגלית-yes-(כן)
לא יודעת, תשאלי את פרצוף הכלבלב המתוק שלי
4
לסיום: את חושבת שאת טובה?
לא
ברור-מי לא חושב ככה?
כן
נראה לך?-אני לא טובה ואני בחיים לא אהיה!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי