מי את מי בנות הים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה מאוהב/ת במישהו?
לאאא.. אין לנו כוח לאהבה כל עוד יש לי את אחותי
כן והיא יפה
אני...לא יודעת
הוא ממש אומן!
אין לי זמן לשטויות כאלה יש לי הרבה דברים אחרים לעשות!
כן היא מיסתורית ואפלה
כן אך אהבתינו בילתי אפשרית
2
במה את/ה מתעסק/ת?
בניסיון לשליטה בעולם
בניסיון לפגוש את אהובי ^_^
בניקיון ובעזרה
בשליטה על העולם
בגלישה!! והרבה
בניסיון להציל את העולם
בשיעורים ניקיון ועבודה
3
מה הצבע האהוב עלייך?
אדום כחול
אדום כהה (בורדו)
ורוד לבן
שחר גס
כחול תכלת
סגול
ירוק שחור
4
מה הכי מעציב אותך?
שלא סיימתי שיעורים
ששכחתי את הגלשן!
שאין לי חברים
שאהובי בגד בי
שאהובי עוזב
כלום יש לי את אחותי
שכולם מעצבנים >_<
5
מה השיעור האהוב עלייך?
כל שיעור עם אהובתי
מוסיקה
אני לא לומד
מה זה בית-ספר?
כלכלת בית ובישול
אני יודעת... כישורי שפה אולי
מתמתיקה (משעמם(דעת המייסדת))
6
ולסיכום מי את/ה חושב/ת שתיצאי או תיצא
אממ.. לא איכפת לי
מואההה חהחה.. תסלחו לי אני לא יודעעע
לא יודע/ת
לוצ'יה אני חושבת
זה תלוי רק בי ובשאלון
האנון המאמוש!!
אחותי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי