מי את מי בנות הים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה מאוהב/ת במישהו?
אין לי זמן לשטויות כאלה יש לי הרבה דברים אחרים לעשות!
כן והיא יפה
כן אך אהבתינו בילתי אפשרית
אני...לא יודעת
כן היא מיסתורית ואפלה
לאאא.. אין לנו כוח לאהבה כל עוד יש לי את אחותי
הוא ממש אומן!
2
במה את/ה מתעסק/ת?
בניסיון להציל את העולם
בשיעורים ניקיון ועבודה
בניסיון לפגוש את אהובי ^_^
בשליטה על העולם
בגלישה!! והרבה
בניסיון לשליטה בעולם
בניקיון ובעזרה
3
מה הצבע האהוב עלייך?
אדום כחול
ירוק שחור
סגול
אדום כהה (בורדו)
שחר גס
כחול תכלת
ורוד לבן
4
מה הכי מעציב אותך?
שלא סיימתי שיעורים
שכולם מעצבנים >_<
שאין לי חברים
ששכחתי את הגלשן!
שאהובי עוזב
כלום יש לי את אחותי
שאהובי בגד בי
5
מה השיעור האהוב עלייך?
מוסיקה
מתמתיקה (משעמם(דעת המייסדת))
אני יודעת... כישורי שפה אולי
כל שיעור עם אהובתי
אני לא לומד
כלכלת בית ובישול
מה זה בית-ספר?
6
ולסיכום מי את/ה חושב/ת שתיצאי או תיצא
לוצ'יה אני חושבת
האנון המאמוש!!
מואההה חהחה.. תסלחו לי אני לא יודעעע
אממ.. לא איכפת לי
אחותי
זה תלוי רק בי ובשאלון
לא יודע/ת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי