במה אתם יותר מבינים.. זאבים או ערפדים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה אתה חושב שאתה יודע על ערפדים?
קצת
כלום חח
הרבה!
2
כמה אתה חושב שאתה יודע על זאבים?
קצת
הרבה!
כלום חח
3
איך אדם יכול להשתנות לערפד?
כשהוא ננשך, החיידקים מהרוק של הערפד מתערבבים עם הדם של האדם וכך הוא הופך להיות ערפד
הוא ננשך ואז פתאום הוא מתעלף ומתערר כערפד
כשהוא מוצץ את הדם שלו, האדם נחלש ואז הערפד מערבב את דמו עם דמו של האדם עם דמו של הערפד
4
כמה אפשרויות יש כדי להפוך לאדם זאב? ומהן?
יש מלא! אני יודע שאחת זה כישוף ואחד מהן זה להינשך
רק אחת - להינשך
3: להינשך או להישרט על ידי איש זאב, כשמכשפה מטילה עליך כישוף, או מביאולוגיה - שזה אומר אם סבא שלך היה זאב אז גם אתה תהיה
5
איך מתנהל השינוי אצל זאבים?
מכאיב מאוד, ליבו של זאב ממוצא הוא בערך שני שלישים מלבו של לב אדם, אך כדי להתכווץ, קודם עליו לעצור. כל האיברים הפנמיים קטנים יותר כך שבמהלך התקף הלב הוא עובר גם אי ספיקת כבד וכליות. הגרון שלו הלוע ומתירי הקול נקרעים ומשנים צורה לצורתו של גרון זאב.
לא יודע
כמו בדימדומים, אתה קופץ באוויר ונהפך לזאב
6
במה אתה מבין יותר?
ערפסים
אף אחד! מה השאלה הזאת?!
אנשי זאב
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי