איזה צבע אתם אוהבים ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם אוהבים צבעים כהים ?
הם מאוד יחודיים ומוסיפים , אני חושב שכן .
לא איכסוווש
כןן , זה שוללט אחי !
כן , הם מהממים ומדגישים כל דבר
2
אתם אוהבים צבעים בהירים ?
כן , הם ממש מוסיפים אור לחיים !
הם די נחמדים , מוסיפים קצת אור יום לכל החושך שסובב אותנו , חח .. סתם ..
כן , זה מהממם ! ושיקי ..
לא אייייכס
3
מה אתם לובשים בדרך כלל ?
ג'ינס קרוע וחולצה מגיבה כזאת
חצאית וטי שרט או משהו בסגנון ..
הכול !
מגדים שמתאימים לעונה ונוחים לנו , אם זו הקולקציה , אז שמים !
4
שאתם מציירים אח"כ אתם צובעים את הציור ?
בצבעים נחמדים , ושמחים : ) חח ..
בצבעים יפים מאוד ומתאימים לשיקיות שבציור ..
לא אין לי כוח : /
ברור במלא צבעים ..
5
מכל הצבעים שבעולם אני מעדיף את שתי הצבעים :
כחול ושחור !
ורוד וטורקיז
בורדו וזהב
צבעוני ושקוף :)
6
איך החידון ?
מדהים !
נסיכוווש : )
קטלנייי !
חידון מעניין ומקורי , לא אהבתי במיוחד ..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי