במה תעבוד כשתהיה גדול? (לאלו שעדיין לא עובדים).
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה חושב שתעבוד בו בעתיד?
מה זה אכפת לי בדיוק? מה שיבוא עלי יבוא בזמן שכל השאר עסוקים בלסדר עתיד טוב במקום ליהנות מההווה.
אני לעולם לא אמצע עבודה! לנצח נצחים אעשה את מה שסב סבי, סבי ואבי עשו, אחיה במרתף של אמא שלי ואשחק משחקי וידאו מטומטמים!
אני לא ממש קבעתי, אני מחכה לראות את המשתנים וכשאהיה גדול יותר אבחר.
אההה... מה זה עבודה? או בכל מקרה, מה זה עתיד?
2
במה אתה מצטיין בלימודים לפי התעודה?
שום דבר ממש, מעולם לא עברתי את "מתקשה וזקוק לשיפור"
אני טוב בעיקר במוסיקה ובדברים כאלו.
עיברית, חשבון, מדעים, מה לא?
המורה לספורט אומר שאני טוב בספורט ובהרת משקולות ודברים כאלו.
3
מה החברים שלך אומרים לך שכדאי שתהיה כשתהיה גדול?
הם לא מדברים איתי על זה.
אין לי ממש חברים.
שאני אהיה מפורסם מאוד בזכות הכישרונות שלי ברחבי העולם.
הם לא אומרים לי מה אני אהיה כי זה כנראה מעט מסובך להם להבין.
4
באיזה מקום אתה לומד?
אני לומד בדרום, איפה שבדרך כלל מפגיזים אותנו בטילים.
אני לא לומד בשום מקום, אולי כי אני לא לומד בכלל.
מטה יהודה וסביבות מרכז הארץ
פנימיה, לא משנה איפה, זאת פנימיה.
5
כמה חברים יש לך?
אני מסתובב בעיקר עם ערסים וכאלה, אז בערך חמש או שש.
אחד או שניים, רוב האנשים פשוט מתרחקים ממני.
אחד יחיד/משהו בסביבות ששת אלפים החברים הלא-קרובים שלי.
בסביבות השמונה עשרה.
6
כמה אתם במשפחה, או הכי קרוב לזה?
4
3
6
5
7
האם החברים שלך הם חברים טובים?
אולי יש לי רק חבר אחד/ שני חברים, אבל הם חברים אמיתיים שאני יודע שלעולם לא יעזבו אותי.
לא ממש, אני חבר שלהם רק בשביל להרשים אנשים אחרים שאני רוצה שיהיו חברים שלי.
בשבילי כל מי ששולח לי מכתב של "בוא ניהיה חברים" או עושה לי לייק בפייסבוק הוא חבר שלי.
חלק בטוח וחלק הם חברים טובים, אבל לא מאוד. אנחנו לא מתראים הרבה.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי