בן בת או חיה ??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב/ת ?
בנים זה הכי אחי!
בנות...
בנות הם כל כך שוות
2
איך את/ה אוכל/ת?
עם הידיים זה הכי כייף !!
רק מזלג .. לא חייבים סכין יש אצבעות
מזלג וסכין!!כמו שצריכים ...
3
עם מה את/ה הולכ/ת לישון ?
בלי בגדים זה הכי כייף.. משוחרר!!
בוקסר או טרנינג
פיג'מה חמודה תלוי בחורף או בקיץ ..
4
הולכים לאירוע בבוקר..מה תעשה?
אקום עשרים דקות קודם והתלבש
אקום חמש דקות קודם ואבוא כמו שאני :)
אקום שעה וחצי קודם התאפר ,התלבש, אסדר את השיער ,אשים תכשיטים ועוד..
5
המנקה באה מחר..?
אסדר חלקית..
אסדר את החדר טיפ טופ ..
אדחף את הכל לארון ..
6
החתמתי חולצה..?
אשאר איתה ובסוף היום נשלח לכביסה
אוריד אותה מייד ואשלח לכביסה..
לא אעשה כלום זה מוסיף לחולצה :)
7
חסרים לי בגדים..?
אשלח את אמא לקנות לי בגדים
אלך עם אמא לשופינג!!
אני אגנוב מחבר או אח ..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי