כול פעם כשאתה עובר בשיכבה כולם אומרים לך שלום
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
תמיד מרחלים איתך ?
לא תמיד
לאא אני לא רחלן
פעם ב..
תמיד
2
אתה תמיד מיסתובב אם ילדים מהשיכבה בהפסקה או לבד
ליפעמיים לבד ליפעמיים מהשיכבה וליפעמים סתם מהביצפר
פעם אם ילדים מהשיכבה פעם לבד
תמיד אם מהשיכבה
לבד
3
כמה חברים ישלך
קצת
ברור המוןןן
אעהעה ככה ככה
כמעט ואין
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי