מי אתה מוואן דירקשיין?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה אוהב גזר??
אני אוהב כל מה שלמאכל! :)
ברוווורררר זה המאכל האהוב עליי!!!!!
לא כל כך....
לא.....!!
פלעמים....פה ושםם
2
מה הצבע האהוב עלייך?
אגום כהה-הצבע הכי יפה!
כחול בנשמה!!!!!!
כחול אלקטריק זו אהבה!!
אני אוהב כחול וירוק!:)
סגוללללל
3
אתה אוהב חתולים???
בטחחח זה היה הכי מתוקהההה שקיימת!
כלבים בעיקר:)
כן
לא......
איכססס
4
אוהב להסתכל במראה??
עם הפנים שלי אין לי מה לדאוג!!!
ברורררר כל שנייה חשובה!!!! :)
אני יודע שהשיער שלי מושלםםם:)
אין דאגה זכיתי בפרס השיער הכי יפה!
כן....אבל אוהב להצתלם יותר!
5
אוהב ננדוס?
לא.....מה זה?
נראה לי שאני יודע מה זה...רגע! לא...לא...
אני יותר טיפוס של גזר!!
כןןןןןןן וזאת השאלה האהובה עליי בחידון.....:)!!!!!!!
לא אבל זה המאכל האהוב על חבר שלי:)
6
אוהב שלייקס?
תלוי....אם זה בפורים!!
לא... אני מעדיף בלי:)
מה זה?.....:0
כןןןןן אני יכול ללכת איתם כל היום וכל הלילה!!!! :)
אני מעדיף ז'קטים:)
7
אוהבים את ג'סטין ביבר????
ברווורררר כשגיליתי שהוא עקב אחריי בטוויטר צעקתי מרוב התרגשות!!!! :)
לא אוהב אותו......מכבד אותו:)
ברורררר אחנו חברים טובים מאוד!!!
בערך....לא הייתי מסרב ליהיות חבר שלו!!
אני אוהב את המוזיקה שלו.....:)
8
אוהבים לצייר?
אני לא מצייר!!! אני מעדיף לנשק יונים מפלסטיק:)
כןןן כל כך כןן ואני צייר מעולה!!:) :) :)
אני טיפוס של אוכל:)
לא כל כך.....אבל חבר שלי כן!!
אני מעדיף לשיר:)
9
מה אתם רוצים להיות?
מורה לאנגלית:)
זמרררררררר:)
זמר:)
מורה לדרמה!
זמר:)!
10
אז...איך היה החידון??
סבבה רק חבל שהוא לא בצבע סגול....
בא לי לאכול משהו.....
לא משהו....אני הולך לעשות עוד קעקוע! :)
אני רוצה את קווין!!
מעולה!!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי