עד כמה אתם רעבים ברגע זה . ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתם אוהבים פיצה .. ?
אולי אחר"כ
בעוד שעתיים
פווייה
אולי מחר.. אני אשבר מתישהו
~ פה אתם יכולים לצאת ~
לאיודעת..
אחרי שתסיים לי החברה לחפור
באלי באלי באלי.
2
האם אוכל זה חשוב ?
ממממממאוד
יחסית
לאיודעת
כן. בערך
ככה ככה
בככלל לא
לא ממש
תלוי מה
3
מסעדה.. מה דעתכם ?
מאוד כיף. אפשרות להזמין מנות גדולות
לא. בזבוז כסף
תקנו לי פיצה. וזהו
ללאיודעת
כן.. הכי כיף לצאת עם החברה
תלוי באיזה מצב אני
עם החברה הזאתי תבוא איתי
סלט וזהו
4
שישבת עם המשפחה. תבואו ?
לא. צער בע"ח
עם חברות יבואו גם
פרגיות בצורת סלט, בטעם סלט, שהם באמת מסלט
חצי פרגית, וזהו
קצתקצת.. אכלתי לפני דקה
כן. פרגיות, לבבות, בא בחשבון
לאיודעת
חצי פיתה. עם חומוס
5
המקרר ריק. איך תרגישו ?
חברה יותר חשובה לי עכשיו
לא מעיין אותי
עצובים. מתוסכלים. בעיקר עם עצב כבד על הלב
רק עם אין סלרי, אני מתה
חזרתי מחברה, אכלתי הרבה
לאיודעת
לא נעים, אבל נתמודד
אז נלך לחנות. מי מת ?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי