האם אני חברה טובה!!!!!!!!!???????
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם יש לחברה טובה שלך יום הולדת ויש לך מסיבת פיגמות באותו מה תעשי???!
הלך ליום ההולדת !!!ברור!
לא הלך לאף מסיבה אישאר בבית
לך לשני המסיבות כל מסיבה שעה
הלך למסיבת הפיגמות!
2
יש לך שני משחקים חדשים שאת מאוד אוהבת וחברה מאוד טובה שלך רוצה מישחק אחד שאת בכלל יותר אוהבת תתני לה אותו?
כן ברור היא חברה ממש טובה שלי!
אני איתן לה את המשחק שהיא לא אוהבת ח ח ח!
נחלוק אותו יחד
לא מה פיתאום בחים אני לא איתן לה אותו ישרף העולם ואני לא איתן לה
3
חברה שלי ואני נסענו באופניים וחברה שלי נפלה מהאופניים ואני ממש היתרחקתי אני יחזור לעזור לה?!
אני יגיד:אין לי כוח!!!!
ברור !~
מפיתאום !!!
אני רק ישאל אם היא בסדר
4
יש לחברה שלי יום הולדת איזה מתנה ניקנה לי !??
מתנה שהיא תיזקור לכל חייה!
אני לא יקנה לה מתנה!
מתנה זרוקה ומשומשת בסביבות 30 שקל
סתאאם מתנה שעולה 10 שקל
5
יש בגד מדהים ויש רקאחד אחרון במידה שלכן האם תתני לה לקנות את הבגד במקומך??????!!!!
ברור!!
נחלוק אותו!!!!!!
אוליי (תאייייי!)
מה פיתאום!!!!!!!!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי