מי את מהבנות של מפונקים????
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה צבע את הכי אוהבת?
אדוםם
כתום
כל מיני
שחור
טורכיז
צהוב
סגול
בז'
לבן
חום
ירוק
ורוד
כחול
2
מי מהבנים הכי חתיך??
בנחה
גוסמן (גיז'רמו)
כל הבנים הגדולים!!!!!
אף אחד
חרו (חרונימו)
לא יודעת.....
אלחו
טוטו
טוטו
יש כמה......
איבו וטום
איבו
חרו (חרונימו)
3
מי היית רוצה לצאת בחידון??
חולייטה
ויקטוריה
סלסטה
לונה
ולנטינה
גל
מירנדה
אוליביה
אמה
ריטה
קלרה
סרנה
קנדי
4
ולפי המסורת ! איך היה החידון???
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי