מי את מהבנות של מפונקים????
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה צבע את הכי אוהבת?
ירוק
כל מיני
צהוב
ורוד
כחול
לבן
בז'
טורכיז
אדוםם
שחור
כתום
חום
סגול
2
מי מהבנים הכי חתיך??
אלחו
חרו (חרונימו)
יש כמה......
טוטו
חרו (חרונימו)
אף אחד
בנחה
טוטו
איבו
איבו וטום
כל הבנים הגדולים!!!!!
גוסמן (גיז'רמו)
לא יודעת.....
3
מי היית רוצה לצאת בחידון??
קלרה
אוליביה
גל
קנדי
אמה
ולנטינה
ריטה
סלסטה
מירנדה
לונה
סרנה
חולייטה
ויקטוריה
4
ולפי המסורת ! איך היה החידון???
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבבה
סבה
סבבה
סבבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי