כמה אני אוהבת את וואןדי מ1-10
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את מה את הכי אוהבת לאכול ?D;
אני אוכלת הכל חחחחח
סוווושי [ יאמי יאמי ]
פיצה
בשררר*~*
רק גזר^
דע , מלפפון בלב
צמחונייי
נודלסססססססס
בננה
כלום
פלאפללל
2
את מי את הכי אוהבת ?
נייל
דמי לובאטו [ ידידה הכי טובה של נייל ]
פרי [ חברה של זאיין]
אלינור [ חברה של לואי ]
דניאל♥[חברה של ליאם]
זאיין
טיילור [ חברה הכי קרובה של הארי ]
ליאם בלבבב
הארי♥ שלי ורק שלי^
לואי
רעאר (-;
3
אני באמת אוהבת אותם ?
איייייייכס
לא
אבישג קרני אוהבת אותם יותר ממך(-;
לאלאלאלא
ברור
חייםשלי הם
כן
ברורורור
ממש לא
את אוהבת לאכול?D;
הם נסיכים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי