האם אני שניצל?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם את/ה מרגיש/ה שניצל נפשית?
למה?? חחחח זה מוזר?
לפעמים... וזה מטריד נו....
כן ברור ! אני אונס/ת שניצל בחלומות
2
שניצל זה טעים לך?
זה שאלה בכלל? שניצל זה לא רק טעים! זה חתיך!
כן אני אוכל/ת את זה לצהריים ...
לא -.- בכלל לא
3
איך היה השאלון?
ארוך מאוד בזמן הזה יכולתי ללכת לשניצלנד ולאנוס שניצלים
נורמלי וסביר
קצר ומשעמם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי