האם תשארו לנצח החברות הכי טובות?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשאת רבה איתה,את הולכת איתה ראש בראש?
כן!! יאאלה מלחמה.
לא,אני נותנת לה להביעה את דעתה ומשתדלת שלא להציק.
אני כן עומדת על שלי ומתבקחת איתה.
2
כשאת רוצה שהיא תבין מה היא מפסידה בזה שהיא לא מדברת איתך את..
מתחננת שתהיה חברה שלי ושתסלח לי
ישלח לה סמס ויחפור לה
תופסת מרחק כדי שהיא תבין מה היא מפסידה
3
כשאתן בריב את..
אומרת לה בבקשה תסלחי לי!
פשוט לא מדברת איתה
משחקת אותה קשוחה להשגב
4
האם תעמדי בזה שלא לדבר איתה בפייסבוק או בכל המצאי תקשורת כדי שהיא זאתי שתתקשר ולא את?
לאאא אני יתחנן שתסלח והתקשר אליה מלאא
כן
לא יודעת אני ינסה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי