אני בן או בת
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את מי אני אוהב או אוהבת
דייט בחשיכה
הפיגמות
בראץ
לשבת ולא לעשות כלום
סרטי דם
אני יכול לישכאב ולנוח
2
תשובות
עזבו אותי הוא שאני קורא למישטרה
אני עסוקה עכשיו
כאליו דה
אחלה
שקטטטטטטטטט בבקשה
עזבו שקט
3
מה קורה חברה
אחלה
שקטטטט
אני נוכרת
סבבה
אחלה על הסבבות
מעניין
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי