האים את/ה אוהב את בית הספר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
המורה כותבת שיעורי בית,במה תעשקו?
אני הייתי שוחב על הכיסא ויושן
אני אכתוב את משהמורה כותבת.
הייתי מכין מתוס ומכוון אל המורה
אני אכתוב חלק מהם
2
מה אתם עושים בהפסקות?
ההינו הולכים מכות עם כול הח'ברה בכיתה
עושים חלק מהשיעורים והולכים להפסקה
מחינים שיעורים
סתם הולכים להפסקה
3
יש מיבחן ואתם תקועים בשאלה,מה תעשו?
אני יעשה איקס גדול על השאלה
אני אכתוב לא יודע
אני אכתוב משהו שביכלל לא קשור
אני אזכר במה מלמדנו בשיעורים הקדומים
4
היה מיבחן והיה שם ציון מהו לדעתכם הציון
69
21 לא יהיה לי אכפת
89 הלא הכי טוב
100מם!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי