מה אתם מרגישים עכשיו?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מישהו הרביץ לך. מה אתה תעשה?
אני אלך משם..
אלך לשבת בספסל ואני אירדם.
אתן לו כאפה או שאני אחזיר לו בחזרה ואלך..
אבכה.. ואגיד אותו
אלך איתו מכות.
2
מישהו שיקר לך. מה אתה תעשה?
אני אעיף לו כאפה!
כלום
אגיד לו שזה לא יפה.
אני אשקר לו
אגרום לו
3
מה אתם?
בסדר
כועסים
שמחים
עייפים!
עצובים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי