האים אתם אוהבים אותכם ואת אנוכי והאחרים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לכם חברים?
אין לי חברים
כן!ברור כל הכיתה שלי הי חברי
לא הרבה רק עשר או תשע
לא מהם,יש כאלה שאני לא אוהב
2
יש לכם חבר טוב?
אין לי חבר טוב ביכלל
יש לי רק חבר טוב אחד
כולם בוטחים בי יש לי אלף חברים טובים
יש עשרה או תשעה אבל לא הרבה
3
אים במקרה בא עולה חדש לכיתתכם,מה תעשו?
רק נכיר לאו את עצמנו ואת חברנו
סתם ניסתכל עליו וזהו.
אנחנו נכיר לו את כול בית הספר
נכיר לו את שלושת הכיתות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי