האם אתם יודעים להתכונן למבחנים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למדתם נושא חדש בהנדסה ואתם קצת מתעקשים והבין אותו. מה תעשו?
אחכה קצת ואולי בשיעור הבא אבין יותר טוב.
אגש למורה ואבקש שתסביר לי את הנושא. חבל שיהיה חומר לא מובן לפני המבחן
אחכה לימים שלפני המבחן , בטח שהמורה תעשה חזרה על החומר.
2
מתי ואיך אתם מתארגנים לחומר למבחן?
אני לא מחכה למבחן. אני בכל יום אחרי בית הספר אני עובר על מה שלמדנו וסמכם לעצמי
כשהמורה תוגיע על התאריך המבחן אתחיל לדפדף במחברת ולהזכר במה שלמדנו
יום יומיים לפני המבחן אתחיל לעבור על החומר
3
התחלתם ללמוד למבחן ויש נושא שאתם לא מבינים. מה תעשו?
בשיעור הבא אני מקווה שאזכור לשאול על הנושא ואנסה להבין
אני מקווה שהמורה פשוט לא תשאל שאלה במבחן על הנושא הזה
בהתחלה אנסה לעבור על החומר במחברת ובספר ואם לא אבין אפנה מחר למורה ואבקש עזרה
4
האם אתם נוהגים להעזר בהורים בזמן הלמידה למבחן?
האמת היא שהם תמיד מציעים עזרה אבל אני מסתדר לבד
בטח, אבא שלי עוזר לי מאוד. הוא בוחן אותי על כל מה שלמדנו!
אני מעדיף פשוט ללמוד לבד
5
האם לעיתים אתם מתארגנים לקבוצות למידה עם חברים?
זה סתם יוצר בךגן ואנחנו בכלל לא לומדים ככה
החברים שלי מסבירים גרועעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
ברור! זה עוזר מאוד! אחד מסביר לשני.
6
כשאתם לומדים למבחן האם אתם דואגים לסביבת הלימודים שקטה ומסודרת?
אין לי בעיה ללמוד גם מול תוכנית טלוויזיה או ליד המחשב
כן אפשר ככה להתרכז
מממ. זה לא ממש חשוב לי.
7
מה אתם עושים בבוקר של הבחינה?
אני מקפיד לאכול ארוחת בוקר . זה עוזר לי להתרכז!
מה , הבחינה היום????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני משתדל לשתות כוס שוקו והופ ! יוצא לדרך
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי