איזה סוג אתה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
ילד העליב אותכם מה תעשו?
נגיד לו ברצינות שזה היה מעשה נבזי ואתם כועסים
נצגם אני תמיד הגשתי ככהחק ונגיד לא משהו כמו
לא נעשה כלום
נגיד לו שזה לא משנה ושצריך וחזור לשורש הריבועי של 7
נעלב מאוד ונגיד למורה
2
המורה כעסה עליכם מה תעשו?
נגיד לה היא לא כועסת בצדק ונדבר איתה בשיחה מסודרת
נצחק ונעליב אותה או משהו
נתעלם
נבקש ממנה עוד שיעורים לחופש
נעלב ונהיה עצובים עד סוף היום
3
אין שאלה מה תעשו
נשנה את זה בתוכנה לשאלה בחשבון
נעלב מאוד
נפנה למנהל האתר
נצחק מהרעיון
כלום
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי