אם איזה בן היית רוצה לצאת? (רק לבנות!!!!!)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
צבע שיער?
גינגי
שחור
לא יודעת...
בלונדיני
חום
2
צבע עיניים?
חום
כחולות
כחול או ירוק מה שיוצא... חעחע
ירוקות
מה שבא לו...
3
אופי?
חמוד טיפה חננה, כזה אין לו הרבה חברים אבל הוא בדיוק הטיפוס שלך..
ילד רע שילמד אותך מזה!!
ביישן (כל הבנות מתות עליו אבל הוא לא יודע...)
עצבני אבל את מרגישה איתו מיוחדת:)...
שיהיה מתאים לי...
4
שם?
דני
תומר
לא ממש אכפת לי...
ניל
תום (את קוראת לו תומוש:)
5
מצב חברתי שלך?
יש לי שלוש חברות ממש טובות וכל השאר גם חברות אבל פחות טובות..
יש לי הרבה חברותתת כמעט כל יום אנחנו הולכות לקניון או לטייל וזה...
סבבה...
חברה אחת ממש טובה וכל השאר סבבה... אבל הרבה פחותתת
ממש מקובלת! רוב הכיתה מתה עליך
6
איך הרגשת שעשית את השאלון?
הוא כזה ימות עליי!!!!
יואו החבר שלי הולך להיות כזה חמוד!
סבבה... נורמאלי
מצאתי את הילד הרע שלי!!
כיףף מצאתי את האחד שלי!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי