האם את/ה עצלן/ית
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אמא מבקשת ממך לסדר את החדר, מה תעשה/י ?
אני ינעל את החדר כדי שאמא לא תבוא שוב ואשחק במחשב
אם אמא שלי עצובה או עצבנית אז כן אבל אם לא אז אולי אני לא יודע/ת
אם אין לי משהו אחר לעשות אז אני יזרום
כן, החדר מבולגן ואני מוכנ/ה לסדר
2
יש לך מבחן בעוד יומיים, מה תעשה/י ?
אני יחזור הבייתה ואישן קצת יותר טוב מללמוד למבחן
אם אני לא כל כך עייפה ואין לי הרבה שיעורים אז נזרום ונלמד..
אם הוא כל כך חשוב.. אז בסדר
אני יחרוש בספרים ובמחברות כי כל ציון קובע!
3
אוי לא!! שכחתי! לי מלא שיעורים למחר ועכשיו כבר צריך לישון.. מאוחר! טוב אז אני..
אהה אם אני לא יודע/ת את החומר אני יעבוד על זה מחר בבוקר
אוף שכחתי :( אני יעשה קצת מחר בבוקר ויביא פתק ושאני יחזור מבית הספר מחר אני יחרוש על השיעורים!
יעתיק מחבר/ה מחר כמו שאני עושה תמיד
אוף זה מלא שיעורים אני יעשה מחר טיפה ואת השאר יעתיק
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי