איזה שם מתאים לך ? (בנות)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את אוהבת לאכול? :)
שניצל ואורז :)
חלב :-]]]]
נודלס או גלידה (:
ח שווווארררממה תתא'מתתת ממס'הה עוושעעעעע לייי טוווווווואוווובבב, אאז שווארמממממממממה אווו פייצצצצצע ראעאעאעאעאעאררררר *:
פיצה או סושי או רביולי מוקרם ;^^;
המבורגר *אהבתחיי* (-;
בורקס או טוסט או פיצה :D
לא אכפת לי את האמת XD
אוכל סיני או ספגטי בולונז .
שווארמה בלאפה , הכי פשוט אבל הכי הכי טעים שבעולם (:
פיצה או מקדונלדס, מה שבא קודם DDD:
2
איזו מוזיקה ולהקות/זמרים אתן שומעות? :-)
פרה של תנובה : , )
ניייקי ממינאז' אהבת חיייי ושאאש :* מואהה *:
ח חברייייים יש'לי תבסווווווורה ,עוומר אדםם -ההשםם ווההאגדההה 3 3 3 3 ' ;;;; * : : . ♥ X - D X - ~ D
מארון 5, האלבום סונגס אבאוט ג'יין אדיר D:
Lana Del Rey וLady Gaga ♥
דמי לובאטו *פרפקטגירלוזה* ♥
ריהאנה המושלמת והאגדית~ (:
סימפל פלאן הם גדולים :D
ניקי מינאז' (:
Tokio Hotel ולהקות אנימה @~DL:
פלורנס אנד דה משין ♥
3
קוראים לכן עמית לביא ואת נרשמת לאתר. באיזה כינוי תבחרי?
עמיתי ♥
עמיתלביא11146
עמית שאוהבת את ריהאנה♥ :)
AmitLovato~ ♥
עמיייייתתע פפרצצ : - ** (-;
Amit Lavie™ (זה לא השם, זה המותג)
Amit :D
עמיייייייתק' צ'אעאעןןן 3 : ^^^^^^^^^.^^^^^
עמיתיקוו'.. (:
עמית
עמיתה:D
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי