האם תצליח השנה בלימודים??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה מקפיד לעשות שיעורים??
לא!! הכל רק לא זה! לא מספיק לימודים בצפר??
כן ברוררר!! חייבים להקפיד, אחרת יכול לרדת ציון!
לא ממש... לרוב אין לי כוח, אבל ממש לפעמים אני עושה.
בדרך כלל כן, אבל אם נגיד לא יהיה לי כוח אז אני אוותר. מקסימום אני אמכור למורה איזה תירוץ, או שאבוא עם פתק מאמא.
2
ו.... איך אתה בכיתה?
אסור לי לדבר! אני חייב להיות שקט! אם לא, יכול לרדת לי ציון!
בצפר?? מה?! ברוב הימים אני לא הולך לבצפר, ובאלה שכן, אני ממש לא מרוכז.
אני מדבר כמו כל הילדים, אבל אני גם לומד.
לדבר זה אני!!! אני לא ממש מרוכז במורה, אבל אולי לפעמים אני מקשיב לה קצת..
3
אם יש מבחן ואתה תקוע בשאלה כלשהי. מה תעשה??
אני פשוט אכתוב שאני לא יודע. זה מה שאני עושה תמיד.
לא יודע.. נראה לי שאני אבקש עזרה מחבר, לא?
מבחן?? אני אף פעם לא בא ביום של מבחן! ואם כן, אני לא עושה אותו.
אני אחשוב!! אסור לי לדבר ואסור לפנות למורה!
4
אמא מודיעה שיש מחר מבחן. מה תעשה?
למה לי להתכונן?? למדנו את זה כבר.
אוי שיט!! עדין לא התכוננתי??
נראה לי שאני אתכונן קצת.. או עם אמא, או לבד.
אהה! התכוננתי כבר! אני תמיד מוכן למקרים כאלה.
5
ואיך אתה בסדר ואירגון?
בלימודים כן, בחדר אני מסדר פעם ב...
מה?? לא בלימודים ולא בחדר.
בלימודים קצת, ובחדר מלא!!
תמיד הכל מסודר ומאורגן. בלימודים, בחדר שלי, ובהכל.
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי