האם תצליח השנה בלימודים??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה מקפיד לעשות שיעורים??
לא ממש... לרוב אין לי כוח, אבל ממש לפעמים אני עושה.
לא!! הכל רק לא זה! לא מספיק לימודים בצפר??
בדרך כלל כן, אבל אם נגיד לא יהיה לי כוח אז אני אוותר. מקסימום אני אמכור למורה איזה תירוץ, או שאבוא עם פתק מאמא.
כן ברוררר!! חייבים להקפיד, אחרת יכול לרדת ציון!
2
ו.... איך אתה בכיתה?
אסור לי לדבר! אני חייב להיות שקט! אם לא, יכול לרדת לי ציון!
לדבר זה אני!!! אני לא ממש מרוכז במורה, אבל אולי לפעמים אני מקשיב לה קצת..
אני מדבר כמו כל הילדים, אבל אני גם לומד.
בצפר?? מה?! ברוב הימים אני לא הולך לבצפר, ובאלה שכן, אני ממש לא מרוכז.
3
אם יש מבחן ואתה תקוע בשאלה כלשהי. מה תעשה??
אני פשוט אכתוב שאני לא יודע. זה מה שאני עושה תמיד.
אני אחשוב!! אסור לי לדבר ואסור לפנות למורה!
מבחן?? אני אף פעם לא בא ביום של מבחן! ואם כן, אני לא עושה אותו.
לא יודע.. נראה לי שאני אבקש עזרה מחבר, לא?
4
אמא מודיעה שיש מחר מבחן. מה תעשה?
אהה! התכוננתי כבר! אני תמיד מוכן למקרים כאלה.
למה לי להתכונן?? למדנו את זה כבר.
אוי שיט!! עדין לא התכוננתי??
נראה לי שאני אתכונן קצת.. או עם אמא, או לבד.
5
ואיך אתה בסדר ואירגון?
בלימודים כן, בחדר אני מסדר פעם ב...
תמיד הכל מסודר ומאורגן. בלימודים, בחדר שלי, ובהכל.
מה?? לא בלימודים ולא בחדר.
בלימודים קצת, ובחדר מלא!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי