איזה חבר מתאים לך?(לבנות)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה תרצי שיהיה בדייט שלכם?
דאבל דייט,הכי צחוקים!
נרות ופרחים...משהו רומנטי.
שייתן לי לשחק בשיער שלו!
שיתלבש יפה,אחרת אין דייט!
דייט ביתי.מחובקים על הספה.
מה,יש לי דייט?
לא יודעת,לבלות ביחד.אולי לים.
סרט ומסיבת כריות.
2
במה הוא עובד אח"ה?
הוא מתנדב בספרייה העירונית.
ברמן,ברור!
העצלן הזה לא עובד
ד.ג'י במועדון בת"א!כדאי לכם לבוא!!!
אני לא רוצה שיעבוד,שיהיה כל הזמן איתי
כבר שנתיים במד"א.
לא יודעת,לא אכפת לי. תישאלו אותו
אתמול פיטרו אותו
3
יצאתם לבלות בשבת עם חברים,מה קורה?
לא יכולנו לצאת,הוא בא אל המשפחה שלי לארוחת בוקר בשבת.
כל הזמן היד שלו מאחורי הכתף שלי
אני משוויצה בו בפני החברות!תיראו איזה חתיך!!
מביך,אבל מה לא עושים בשביל האהבה
הוא מתפנק עליי.(עוד הזדמנות לשחק לו בשיער)
שיאמר: "תקשיבו כולם!אותה,אני אוהב" יאיי!
סתם צוחקים ועושים שטויות
יש עוד בנים חתיכים שכלולים ביציאה הזאת?
4
מה את הכי אוהבת בחבר שלך?
אין משהו מיוחד שאני אוהבת אצלו...
הוא במרכז העניינים,כולם אוהבים אותו.
נותן לי תחושה של שלווה,הוא מיוחד..3>
הוא עושה שטויות ולוקח ת'חיים בקלות!
יש לו שיער נעימי...
הוא בוגר ומבין.
הוא נראה טוב ומתלבש יפה
הוא אוהב לפנק אותי ולא מסתיר את זה שהוא אוהב אותי
5
ספרי לנו,איך הוא הציע לך לצאת איתו?
תמיד אהבתנו להיות אחד ליד השני אז התקדמנו לשלב הבא.
ראינו את כולם יוצאים לדאבל דייטים וניצלנו ת'הזדמנות
קיבלתי פתק עם שוקולד בלוקר
הלוואי הוא היה מציע לי!שאלתי אותו אם יש לו חברה וככה זה התחיל
הוא בא ואמר לי בביטחון:"את יפה" ודפק לי נשיקה
הוא קצת התבייש בהחלה אבל אחרי שדיברנו קצת הוא ניפתח אלי
"את באה לפה הרבה" ומשם כבר זרמנו (:
הצקנו אחד לשני,עד שאיך שהוא יצאנו חברים...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי