איזו אנימה את?(לבנות)למי שלא יודעת,אנימה זה סדרות יפניות.בכל סדרה יש כמה סוגי אישיות לדמויות
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשאת רואה שני בנים הולכים מכות,מה תעשי?
אנסה להפריד ביניהם
סתם אסתכל ואז אלך,זה לא בדיוק מעניין אותי
נשמע מעניין,אני חושבת שאצעק: "מכות!מכות!"
אקרא לחברה שלי,היא בחוג ג'ודו
אני לא רוצה להתערב,אם יש להם ריב שיפתרו אותו בעצמם
אני לא בדיוק יודעת,אין משהו שאני אוכל לעשות
2
לאחרונה גילית שחברה שלך ואת מחבבות את אותו בחור:
חה!איזה מין שאלה?ברור שאין מצב שהוא הולך אליה!
אני לא יודעת,אני חושבת שנתייעץ מה לעשות ביחד
אני חושבת שלמען החברות עדיף ששתינו ננסה להתגבר עליו.
אין לי ברירה,אני אהיה חייבת לוותר,יש המון דגים בים
אני לא אוותר על מישהו שאני מחבבת בשביל חברה,גם היא צריכה לוותר!
זאת באמת דילמה,אבל זה עדיין לא קרה לי אז למה לדאוג?
3
מישהו מציע לך לצאת איתו,מה תעשי?
אם הוא סבבה,אז סבבה!
לצאת לאן?
אם הוא חמוד,לא מזיק לנסות.
?!?!?אני לא חושבת שאני אעמוד בזה,אני לא מסתדרת כך כל עם בנים....
אני שמתי עין על החבר של חברה שלי,אז אין מצב
אסכים,אבל רק אם הוא חתיך.
4
כשיש לכן זמן פנויי,מה תעדיפו לעשות?
לבלות עם חברות
אשחק במגרש,אצא לרכיבה על אופניים. משהו ספורטיבי!
אחפש את השרשרת ההיא שיש לחברה שלי,אהבתי אותה.
לקניון עם אמא,או עם החברות הטובות שלי
מה שבא לי באותו רגע,זה משתנה
קצת רכילויות בפייסבוק או בצ'אט לא יזיקו
5
איזה סרטים/סדרות/תוכניות את אוהבת מהאפשרויות הבאות?
כל דבר שכיף לצפות בו
משהו על החברות הכי טובות."בנות ברשת" זו סדרה חמודה
ריאליטי,משהו עם הרבה אקשן :)
"היפה והחנון",זה מצחיק.
משהו על מריבות
"יש לה ביצים"
6
איזה קינוח את הכי אוהבת?
פרי חמוץ. תפוח או משהו
עוגיות
מסטיק
נדלקתי מהטעם של הקינוח של חברה שלי
גלידה או שוקולד
ארטיק
7
ולבסוף,איזו אנימה את חושבת שאת תצאי?
למי איכפת?רק שנגמור עם זה כבר.
לא ממש אכפת לי,ניראה כבר מה יצא
יש דבר כזה אנימה "סבבה"?
מדהימה בטירוף!
לא מקובלת
מוזרה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי