איזו חברה מתאימה לך?(לבנים)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם אתה מחבב מישהי,איך תזמין אותה לדייט?
אחרי המסאז' אני אשאל: "מה את עושה היום בערב?"
אני מתבייש שיראו אותנו ביחד אז אין סיכויי לדייט
למה דייט?סטוצ' זה מספיק
בדרך כלל היא מזמינה אותי
דייט?חשבתי על זה,אבל אנחנו נפגשים בבית כל יום,אז למה צריך?
אני אחכה שהיא תזמין אותי
2
איפה הדייט הראשון יהיה?
היא מארגנת וזה תמיד מפנק. אולי מסאז'.
לא צריך משהו רשמי גם ככה מחר אני מסיים איתה
בדרך כלל היא גוררת אותי לאנשהו
אני אברר מה היא הכי אוהבת ואעשה לה הפתעה!
בבית בפלייסטיישן,או במגרש
במרתף. או איפה שאין הרבה אנשים.
3
במהלך הדייט מתעוררת התשוקה לנשיקה. מה תעשה?
אם היא תדרוש,נזרום עם זה
אל תדאגו היא תדאג לזה כבר לבד
אתפוס ואנשק,מחר אני הולך לחברה שלה אז לא ביג דיל
מוזר כזה,אף פעם לא ממש חשבנו על זה...
מביך,אבל מה לא עושים בשביל האהבה
קודם כל אני אשחק לה בשיער,ואז איזו נשיקונת
4
עברו שלושה חודשיים,איך העניינים מתנהלים?
כן,מיכל סבבה,או שזאת הייתה עינבל,תזכירו לי?
אני מרגיש שכל יום זה כאילו הפגישה הראשונה
בסדר גמור,קצת קשה להסביר לאנשים אבל כולם בסוף יתרגלו לזה שאני אוהב את טל
היא רצחה את אחת החברות הטובות שלי.אבל זה רק מראה שהיא אוהבת אותי יותר
כרגיל,אין שינויי מיוחד,למה?
אני מרגיש כמו בובת חיבוקי,אבל זה מוצא חן בעיני
5
בנות,זן מעניין...מה זה?
בת זה יצור שיודע לפנק
מעניינות,לדעתי אין הרבה הבדלים
בת זה....יצר הקנאות,אבל זה חמוד
בנות זה זן שאוהב שיפנקו אותו,שצריך טיפוח
לא חשבתי על זה
בנות זה יפה,אבל אחת זה לא מספיק
6
ממתי לדעתך קשר הופך לרציני?
מרוב שכיף ביחד לא שמים לב והזמן עף...רגע,על איזה סוג של רציני מדברים פה?
מהרגע שאתה אומר לה: "אני אוהב אותך"
לא יודע,כיף לי איתה. מה אתם רוצים?
לא בטוח,עוד לא הגעתי לשלב הזה
רציני?למה?לא צריך את זה!אני עוד לא מוכן לחתונה!
אני לא יודע,אבל יש אפשרות שהיא כבר שילמה על האולם
7
כשהיית ילד קטן,מה הכי אהבת?
את אמא
את אחותי/אחי
את דינוזאור הפלסטיק
את האיפור של אמא
את החיית מחמד שהייתה לי
נולדתי עם כדור כדורגל ביד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי