למה כדי לך להתחפש בפורים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה...
מעריץ/ה דמויות מהמיתולוגיה היוונית.
ילד/ה שאוהב/ת חיות...
אוהב/ת סרטי אימה, ולעשות מתיחות, ולהפחיד אחרים.
ילד/ה עדין/ה, שמצליח/ה בלימודים, בגלל שאת/ה משקיע בזה הרבה.
לא ממש אוהב/ת להתחפש.
2
אתה אוהב את פורים? ומה אתה אוהב בחג זה?
כן, כי אז אתה יכול להתחפש למשהו מפחיד ולהפחיד את כולם...
כן, כי אז אפשר להיות מה שבא לך, אפילו אל...
כן, כי יש חופש, ואפשר ללכת למקומות כמו גני חיות וחוות סוסים וכאלה.
אני שונא/ת את פורים!
כן, ואני אוהב/ת את את כל אלה שמתחפשים לדמויות מהאגדות.
3
אתה גם...
טוב במתיחות והפחדות.
לא אוהב/ת את פורים!
אוהב /ת לקרוא על המיתולוגיה היוונית
אוהב/ת בעלי חיים
עדין/ה ומשקיע בלימודים
4
אתה אוהב לאכול...
עוגות וממתקים
בשר, אבל גם צמחוני.
מה זה משנה?
במיוחד בשר
לא אכפת לי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי