האם אתה אהב ללמוד
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה יותר אהב
לימוד רגיל בלי הרבה שועורים
אני לא אהב ללמוד הרבה רק 3 4 עמודים
אני אהב שרק מקרים סיפורים ובלי שאלות
אני אהב לילמוד אבל לא הרבה
2
אזה מקצוע אני הכי אהב
אנגלית
תורה
מדעיים
ספורט
3
האים אתה מקשיב למורה
אני מכקה שהי תסיים
מצביעה באמצה
מציר קצת משעמום
אני מנשה להירדם
4
האים אתה משחק בהפסקה
אני עעושה את כל מה שאני יכול כדי לשכוחחחח את הלימודים
אני משחק ולא מתפרע
אני מצי את כל הנרגיות שלי
אני משחק בכיתה
5
האים נהנתם
קול לגמרה
די אהבתי
היה נחמד
לא כל כך
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי