מהי החיה שבך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
הגיע שיעור ספורט: אתם אוהבים/טובים בספורט?
נשמע בסדר,אבל תנו לי לישון קצת קודם...
אם כולם משחקים אז סבבה.
יאאלה!מתי מתחילים?!
ספורט זה כיף-כשיש לי כוח.
אני ממש אוהב/ת ספורט,בעיקר ריצה!
מתי התחיל שיעור ספורט?
למה לא?ספורט זה טוב-בעיקר תחרויות.
2
התחיל השיעור השנוא עליכם,מה עושים?
תלויי במצב הרוח-לרוב אני אשקע בחלום על הצלצול להפסקה ועל הדלת שקוראת לי.
לפעמים אני אנסה להתרכז,כשזה לא מצליח אני פשוט עושה משהו אחר.
אני לא מבטיח/ה שאשב במקום.
אולי אני אהיה שם...אולי לא...
אתפוס קצת שינה שאיבדתי בבוקר או אדבר עם חברה לשולחן.
לרוב אני מבריז/ה,ואחרי באים עוד כמה חברים.
ניראה מה כולם עושים.
3
אתם אוהבים לבלות עם חברים?
איזה מין שאלה זאת?!יותר מזה-אני יוזם/יוזמת את הפגישות!איפה שיש מסיבה תדעו שאני ארגנתי!
כן,אני אוהב/ת לבלות עם חברי הקרובים. זה טוב בכל מצב!
אם יזמינו אותי,לא אכפת לי.
כן,למה לא לבלות עם חברים זה כיף.אבל זה תלויי במצב רוח
נשמע טוב,למרות שמפגשים ביתיים יותר מתאימים לי.
יאאלה בספונטניות!לאן הולכים?
תלוי....ת'אמת שלפעמים אני נהנה יותר בבית.
4
יש לכם דייט עם מישהו/י שאתם מחבבים-לאן תעדיפו ללכת?
בפארק.מקום שקט שבו נוכל לדבר בחופשיות.
אולי דאבל דייט בפארק.
הכל חוץ ממסעדות!
אני חושב/ת שדייט בלונה פארק או בימית אלפיים זה הכי טוב!
תלוי בבן/ת הזוג.מה שהיא/הוא אוהב/ת-אני זורמ/ת.
אני לא חושב/ת ש....רגע מה הייתה השאלה?
דייט ביתי,הכי טוב ונותן אווירה נעימה.
5
יום שבת ואתם בבית,מה תעשו?
אני אשמח לצאת החוצה!רק לאסוף את החברים ולצאת לאיפה שהוא!
הכל חוץ מלהישאר כלוא/ה בבית!
מי נישאר בבית?!
ניראה מה עם שאר החברים.
ישנים או חולמים בהקיץ...
מה זאת השאלה הזאת?אני עושה דברים שאני אוהב/ת!
בבית,מתפנק/ת לי עם גלידה או כל דבר שהוא אכיל
6
אני יודעת שאף אחת לא אוהב ששואלים אותו אם הוא אהב את השאלון אז אני אגוון!מה הדבר האהוב עליכם?
החברים הכי טובים והמשפחה.
שדה פתוח ,אחו.
יער
החברים והמשפחה
כל דבר שכיף להתכרבל עליו.
הבית
ים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי