מה הכי צריך לשפר בעיר הוירטואלית מטרו לולי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית צריך להגיש תלונה מה היא הייתה?
אין לי כוח לעלות לרמה 800 אבל יש איזה שחקן שאני לא רוצה לעבוד איתו אבל אני רוצה לעבוד..... ויש עוד שחקנים ברמה שלי ושלו שאני לא רוצה לעבוד איתם.....
כדי לדעת מה חדש כבר נמאס לי ללכת לעמוד הראש אני רוצה שבכל דף יהיה לוח מודעות
שפשוט בדף קשרלא מצאתי את השאלה שרציתי לשאול....
כל הדמויות תפוסות ולא בא לי להראותכמו מישהו אחר
מה פתאום השאלה הזאת אני אומר הכול
כבר קניתי את הרמות ואת כל הפריטים אין לי כוח עוד לפריטים.....
שכל המשחקים מיושנים
אני לא יכול להגיד את זה הרי הכול כבר מושלם אני יעבור לשאלה הבאה
שבבנקים הריבית זולה מדי
המשחקטים מה-זה משעמים כל אחד מהם כבר מיושן!!!
האמת שהאתר די אחלה בוא תעשו משהו שנוכל להגיב
טוב קניתי כבר את כל המוצרים שאהבתי ולא בא לי להוציא כסף אל רמות ו......
שכל הקבוצות כבר קנו את כל המוצרים זה מתחילל להיות שיעמום על
כל הקבוצות או תפוסות באנשים שאני לא אוהב או שאני לא אוהב את השם שלהם..... אבל אני רוצה להיות
טוב נמאס יאלה מהמשחקים כיף לי עם המשימות...
2
מה באמת אתה רוצה?
עוד חנויות כמה כבר זמן אפשר לא לקנות דברים מעניינים?
עוד בנקים מה זה הריביות האלה?
עוד דמויות או לפחות עוד דמויות בנים יש בערך מזה רק 2
עוד עבודות!!! עוד עבודות!!!
שיהיה בכל עמוד לוח מודעות מעל העמוד שאני יוכל לדעת מה חדש בכל עמוד
אני רוצה עוד מימות כי אני פותר את כולן בקלות!!!!
שיהיו עוד קבוצות...
עוד רמות
שיהיו עוד משחקים שוב!!!!!! אבל המון משחקים!!!!!!!!!
עוד משחקים פשוט הכל מיושן!!!
עוד פורומים שיהיה......
אני אמרתי שאני לא ממש רוצה משהו...
שישפר הכול ויעשו עוד מהכול
שיהיו עוד דברים לקנות בקבוצות!!!!!
שיהיה אפרי לראות ולשאול עוד שאלות בנושא העיר הוירטואלית מטרו לולי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי