מה הכי צריך לשפר בעיר הוירטואלית מטרו לולי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית צריך להגיש תלונה מה היא הייתה?
שכל הקבוצות כבר קנו את כל המוצרים זה מתחילל להיות שיעמום על
שפשוט בדף קשרלא מצאתי את השאלה שרציתי לשאול....
אני לא יכול להגיד את זה הרי הכול כבר מושלם אני יעבור לשאלה הבאה
טוב נמאס יאלה מהמשחקים כיף לי עם המשימות...
כבר קניתי את הרמות ואת כל הפריטים אין לי כוח עוד לפריטים.....
כדי לדעת מה חדש כבר נמאס לי ללכת לעמוד הראש אני רוצה שבכל דף יהיה לוח מודעות
שכל המשחקים מיושנים
כל הקבוצות או תפוסות באנשים שאני לא אוהב או שאני לא אוהב את השם שלהם..... אבל אני רוצה להיות
אין לי כוח לעלות לרמה 800 אבל יש איזה שחקן שאני לא רוצה לעבוד איתו אבל אני רוצה לעבוד..... ויש עוד שחקנים ברמה שלי ושלו שאני לא רוצה לעבוד איתם.....
שבבנקים הריבית זולה מדי
כל הדמויות תפוסות ולא בא לי להראותכמו מישהו אחר
האמת שהאתר די אחלה בוא תעשו משהו שנוכל להגיב
מה פתאום השאלה הזאת אני אומר הכול
המשחקטים מה-זה משעמים כל אחד מהם כבר מיושן!!!
טוב קניתי כבר את כל המוצרים שאהבתי ולא בא לי להוציא כסף אל רמות ו......
2
מה באמת אתה רוצה?
עוד דמויות או לפחות עוד דמויות בנים יש בערך מזה רק 2
עוד בנקים מה זה הריביות האלה?
שיהיה בכל עמוד לוח מודעות מעל העמוד שאני יוכל לדעת מה חדש בכל עמוד
עוד עבודות!!! עוד עבודות!!!
שיהיו עוד קבוצות...
שיהיו עוד דברים לקנות בקבוצות!!!!!
אני אמרתי שאני לא ממש רוצה משהו...
שישפר הכול ויעשו עוד מהכול
עוד רמות
עוד פורומים שיהיה......
שיהיה אפרי לראות ולשאול עוד שאלות בנושא העיר הוירטואלית מטרו לולי
עוד משחקים פשוט הכל מיושן!!!
עוד חנויות כמה כבר זמן אפשר לא לקנות דברים מעניינים?
אני רוצה עוד מימות כי אני פותר את כולן בקלות!!!!
שיהיו עוד משחקים שוב!!!!!! אבל המון משחקים!!!!!!!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי