מה הכי מתאים לך ללבווש ? 3>
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה צבע השיער שלך ?
שחווור D=
אחחחר (=
בלוווונד D=
ללא אווהב תשיער שלי
2
מה הכיי יפה ללבווש ? D=
טווניקה וטייץ D= או חולצה חמודה עם משו יפה [ =
שלעייקס גרביים וסנדלים
משוו יפה כזה ... נגיד אממ סטרפלס וטיץ או רק סטרפלס [=
כפכפים סתם איזה חוולצה , אבל יפה וגינס XD
3
אתה יוצא למסיבה ואינלך כוח להשקיע בלבוש , מה תלבש ?
חוולצה יפה גינס או טייץ וזהו מווכנים [=
שלייקס , אולי זה מסובך אבל צריך להשקיע במראה בכל זאת , לא ?
לא אכפת שאינלי כווח D= רווצה להראות יפה P=
לא צריך תמסיבה הזאת , כבר לא ילך או יזרוק על עצמי משהו זריז ונורמלי .
4
המסווורת לא שוווקעת , [= איך היה החייידוון ?
אחלה חח
למי אכפת אני רוצה לראות מה יצא לי אמרו לי שאני צריך לשפר
אחד החידוונים , חח (;
היה בסדרר אבל אפחד לא יגיד לי איך להתלבש [=
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי