מה הכי מתאים לך ללבווש ? 3>
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה צבע השיער שלך ?
ללא אווהב תשיער שלי
שחווור D=
בלוווונד D=
אחחחר (=
2
מה הכיי יפה ללבווש ? D=
שלעייקס גרביים וסנדלים
משוו יפה כזה ... נגיד אממ סטרפלס וטיץ או רק סטרפלס [=
טווניקה וטייץ D= או חולצה חמודה עם משו יפה [ =
כפכפים סתם איזה חוולצה , אבל יפה וגינס XD
3
אתה יוצא למסיבה ואינלך כוח להשקיע בלבוש , מה תלבש ?
לא צריך תמסיבה הזאת , כבר לא ילך או יזרוק על עצמי משהו זריז ונורמלי .
שלייקס , אולי זה מסובך אבל צריך להשקיע במראה בכל זאת , לא ?
חוולצה יפה גינס או טייץ וזהו מווכנים [=
לא אכפת שאינלי כווח D= רווצה להראות יפה P=
4
המסווורת לא שוווקעת , [= איך היה החייידוון ?
אחד החידוונים , חח (;
היה בסדרר אבל אפחד לא יגיד לי איך להתלבש [=
למי אכפת אני רוצה לראות מה יצא לי אמרו לי שאני צריך לשפר
אחלה חח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי