מי את/ה מגאליס??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה אוהב/ת ממתקים?
קצת
כןן!!! ממתקים זה החיים שליי!!!
לא! זה ישמין אותי :P
כן :) אבל לא יותר מידי
2
כמה חברים יש לך?
15-20
10-20
לא יודע/ת ....
כולם חברים שלי D:
3
את מי את/ה הכי אוהב מגאליס?
הוגוו!!!
דורי =)
דנוווששש (דני)
שרוןןן!!!
4
כמה את/ה אוהב/ת את גאליס?
שרופה על גאליייסס אין דברייםם כאלההה הסדרה הכי יפה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםם!
אוהבת את גאליס לוב יווווווווו
ככה ככה...
זה סבבה ל-ג-מ-ר-י
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי