מי את/ה מגאליס??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את/ה אוהב/ת ממתקים?
כןן!!! ממתקים זה החיים שליי!!!
קצת
כן :) אבל לא יותר מידי
לא! זה ישמין אותי :P
2
כמה חברים יש לך?
15-20
10-20
לא יודע/ת ....
כולם חברים שלי D:
3
את מי את/ה הכי אוהב מגאליס?
דנוווששש (דני)
שרוןןן!!!
דורי =)
הוגוו!!!
4
כמה את/ה אוהב/ת את גאליס?
ככה ככה...
זה סבבה ל-ג-מ-ר-י
אוהבת את גאליס לוב יווווווווו
שרופה על גאליייסס אין דברייםם כאלההה הסדרה הכי יפה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםם!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי